måndag 10 augusti 2009

Min lilla anka (Jonke)

Nu är vi i vecka 24 och som syns på bilden så har jag inte gått upp så fasligt mycket, bara 3 kilo på 24 veckor. Min fru har gått upp lite mera, bra tycker både jag och barnmorskan. Jag kallar henne för min lilla anka, min fru alltså. Likheterna mellan henne och en anka finns där om man kollar riktigt noga, tycker jag i alla fall. En gullig liten anka skall tilläggas.





Fick ett skype-meddelande av min fru, vårat lilla mirakel har tydligen ett duktigt eftermiddagsparty i hennes mage. Så otroligt häftigt att ligga och känna på magen när miraklet gymnastiserar.

På Onsdag kommer min bror Nisse ner och hälsar på. Då ska vi fiska och spela golf. Men framförallt ska vi snacka bebisar, vagnmärken, pappakläder, krystteknik, fotmassage och trevliga fik som vi ska pappa-invadera med våra nya ”rides”. Jag tror att Miraklet och Elvis kommer att få det trevligt med oss. Oj vad roligt det ska bli!

Nu ska jag snart hem och se om posten har kommit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar